środa, 9 stycznia 2019

Kamienne śmieszne stworki

Miał być świecznik, może jeszcze będzie, ale puki co wyszły śmieszne stworki z kamieni.



Materiały:
- kamienie
- farby akrylowe
- włóczka
- klej uniwersalny
- małe muszelki
- pisaki, cienkopisy
- klej na ciepło


Wykonanie:
Kamienie malujemy na biało. Latem sporo kamieni przywieźliśmy z wojaży i sporo różności już z nich powstało.
Latem hurtem spora ich część pomalowałam na biało, aby ten etap zrobić za jednym razem.


Druga warstwa farby jest już kolorowa wg uznania.
Klejem uniwersalnym przykleiłam pociętą na paski włóczkę (kolory takie jakie akurat miałam pod ręką).
Po wyschnięciu kleju rysuje pisakami śmieszne minki.


Nóżki zrobiłam z muszelek, ale aby kamienie dobrze się trzymały skleiłam po trzy muszelki.


Klejem na ciepło przykleiłam kamienie do muszli. Dodatkowo dwóm stworkom zrobiłam  kucyki związując je nitką i przyklejając pasek samoprzylepnych dżetów.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz