poniedziałek, 26 listopada 2018

Zawieszki na prezenty z koralików pyssla IKEA

Potrzebny mi był sznurek czerwono biały, ale nigdzie nie mogłam go znaleźć. W końcu w sklepie, w którym sporo drobiazgów, jak to mówię pierdółek, do kalendarza adwentowego kupiła znalazłam upragniony sznureczek.
Będzie w sam raz do świątecznych przywieszek, już do jednych zresztą wykorzystałam, polecam proste i efektowne - KLIK
W zestawie ze sznurkiem były przywieszki do prezentów.  w trzech kolorach: zielonym, białym i czerwonym.
Wykorzystując korali pyssla przywieszki nabrały pięknego świątecznego wyglądu.



Z koralików utworzyłam małe świąteczne obrazki, skarpetę, lizaka, ciuchcię i choinkę.
Gdzieś widziałam filmik układania koralików na płytce za pomocą wykałaczki, przetestowałam i polecam ten sposób bo dużo szybciej idzie praca.
Po przeprasowaniu ich żelazkiem  pod papierem do pieczenia przykleiłam je klejem na ciepło do przywieszek.

Do tego biało-czerwony sznurek i będzie jak znalazł do prezentów świątecznych.





Z koralików pyssla w zeszłym roku robiłyśmy z Agnieszką przywieszki zatapiane, proste do wykonania dla małych dzieci - KLIK
a dla starszych wersja dekoracji utworzona na płytce do koralików - KLIK

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz