czwartek, 8 listopada 2018

Przebranie - nietoperz

Ten strój w tym roku już drugi raz jest przez Agę wykorzystywany. W zeszłym roku na zabawie w bibliotece i na biegach. I kiedy w tym roku znowu pojawiła się okazja aby go ubrać Aga skrzętnie z niej skorzystała.


To Aga wymyśliła sobie taki strój. Chciała być nietoperzem a skrzydła mają iść od rękawków po boki bluzki.Żadne tam dodatkowo nakładane skrzydła czy inne rozwiązania, które jej pokazywałam nie zyskały jej aprobaty.
Znalazłam szablon pasujący pod jej pomysł i pojechałyśmy do babci. Tak, do szycia to ja mam i zawsze miałam dwie lewe ręce. Dlatego w tych rzadkich przypadkach, kiedy trzeba coś uszyć czy zszyć uśmiechamy się ładnie do babci.
Bluzkę kupiłam ja, czarny materiał miała babcia. Wszyła go jej z dodatkowymi rowkami na patyczki - tak jak Zmora chciała.
szablon i instrukcja dla skrzydeł znalazłam tutaj - KLIK

Maskę już zrobiłam sama z filcu, posiłkując się taką grafiką - KLIK

2017 rok:

Biblioteka:




Siemianowickie Nocne Marki














Rok 2018:
w tym roku nie mogłyśmy jechać na imprezę biblioteczną, za to Siemianowickie Nocne MArki udało się nam zaliczyć:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz