poniedziałek, 11 grudnia 2017

Świeczniki z puszek i mchu

Puszek u nas się nie wyrzuca, zawsze mogą się przydać do zabaw czy dekoracji.
Ostatnio sterta czekająca na moją wenę została wykorzystana przez Agnieszkę do zabawy
A inne  zrealizowane puki co to:
Doniczki z puszek
Doniczka
nauka liczenia
pojemnik na patyczki
organizer
świąteczna osłonka

dekoracja świąteczna-cylinder
świecznik z puszki
organizer II
pojemnik na pędzle
świecznik

Jest tego dużo, a pomysłów jeszcze więcej, tylko czasu brak na realizację.

W tym roku na święta posłużyły jako świeczniki. Szybka dekoracja puki służąca jako dekoracja okna, a w święta stanie na stole gdzie będzie można zapalić świeczki.
Materiały:
puszki
kamienie
mech
świeczki
gwiazdki z masy porcelanowej

 Do puszek wsypałam kamienie, tak do połowy. Umieściłam pośrodku świeczkę i dosypałam drobnych kamieni do pełna puszki (do wysokości ok 1 cm od góry)
Dopełniłam puszkę mchem, do niego klejem na ciepło przykleiłam gwiazdki (trzy na puszkę) i gotowe.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz