środa, 13 grudnia 2017

Czekolada na gorąco na patyku

Dla dzieci będzie czekolada w świątecznym opakowaniu a dla dorosłych drobny upominek w postaci gorącej czekolady na patyku.

Czekoladę roztopiłam w kąpieli wodnej. i wlałam do pojemników. Do jeszcze miękkiej czekolady wbiłam patyczek do lodów. Z wierzchu posypałam świątecznymi posypkami, zostawiłam aż czekolada stwardnieje.
Niektóre czekolady są w wariancie trzy kolorowym NA spodzie czekolada gorzka, po lekkim przestudzeniu odrobina białej i po kolejnym lekkim przestudzeniu czekolada mleczna.



PO całkowitym wystudzeniu czekolady wyjęłam z plastikowych pojemniczków.
Czekoladę w plastikowym pojemniku włożyłam na chwileczkę do ciepłej wody (nie więcej jak pół minuty) a potem kręciłam za patyk aż czekolada się poruszyła i już lekko wyszła.

każdy patyczek zapakowałam w celofan i zawiązałam, niektóre  tasiemkę inne  rafią lub sznurkiem




























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz