czwartek, 9 listopada 2017

Choinki z plastikowych łyżeczek

Tym razem trzy choineczki z małych plastikowych łyżeczek.
Materiały:
Plastikowe kieliszki
farba akrylowa zielona (najlepiej w kilku odcieniach)
plastikowe łyżeczki
klej na ciepło
patyczki do szaszłyków
taśma izolacyjna zielona
pomponiki
koraliki



Pracę zaczęłyśmy, tak właśnie przy malowaniu Agnieszka pomagała, od pomalowania główek łyżeczek na zielono. I na tyle zapału jej starczyło więc po wyschnięciu już sama kończyłam dekoracje.
Ze dwa lata temu gdy sylwester spędzaliśmy rodzinnie z dziećmi kupiłam jednorazowe plastikowe kieliszki na szampana piccolo.
Przeleżały w szafce nieużywane i w tym roku postanowiłam coś z nimi zrobić, szkoda wyrzucać:) Wybór padł na dekorację świąteczną.
Kieliszki miały wyciąganą stópkę, więc je zdjęłam a kielich (w kształcie stożka) od środka pomalowałam na zielono.
Cztery patyczki (na każdą choinkę ) złożyłam razem i owinęłam taśmą i przykleiłam do stópki kielicha klejem na ciepło. Drugą stronę patyczków wkleiłam do środka kielicha.
W ten sposób mamy kształt choinki.
Łyżeczkom odcięłam niepomalowaną część. Główki przykleiłam do kielichów jedną obok drugiej klejem na ciepło. Na czubku wylądował większy pomponik a na zakończenie udekorowałam jeszcze choinki:
jedną koralikami, drugą pomponikami a trzecią małymi gwiazdkami dekoracyjnymi.












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz