środa, 22 grudnia 2021

Aniołek z masy solnej-zawieszka na choinkę

 Jedno z zadań w kalendarzu adwentowym polegało na zrobieniu aniołka masy solnej.

Dzieci wałkowały i wykrawały foremkami do ciasteczek zawieszki.

Potem je wypaliłam o wykończyłam techniką decoupage.


Do zrobienia masy użyliśmy szklankę mąki pszennej oraz szklankę soli. Podczas mieszkania Agnieszka dolewała wody. Wyszło tego ok. 1/2 lub 3/4 szklanki wody 

Potem dzieci dostali walki i zabrały się do pracy.















Figurki wypaliłam w piekarniku w 130 stopniach.




 Po wystudzeniu użyłam serwetek świątecznych oraz lakieru z klejem w jednym do tej techniki.

Polakierowałam dwa razy każda stronę.

Agnieszka swoje zawieszki będzie jeszcze kończyła sama.














 Nasze przywieszki zgłaszam do zabawy Klubu Twórczych Mam



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz