poniedziałek, 24 stycznia 2022

Kubki z odbitymi rączkami na prezent

 Filiżanki na dzień babci. Na każdej odbita rączka Agnieszki Marcina i Olka. Użyliśmy farb do szkła, które ponad 60 %składników ma pochodzenie naturalnego - a przynajmniej tak zapewnia producent. 


Najpierw przetestowałam farby na mnie, ale nic się nie działo, więc pozwoliłam Agnieszce wybrać farbę i pomalować swoją rękę. Zrobiła odbitki i zostawiłam kubki do wyschnięcia. 
Potem pomalował rękę Marcina i odbiliśmy jego rączkę na kubkach.
Po wyschnięciu to samo zrobiliśmy z Olkiem.
Gdy wszystko wyschło napisałam imiona dzieci na ich rączkach a na spodzie rok aby babcie wiedziały  którego roku to rączki.
Gdy wszystko było już dokładnie wysuszone wstawiłam do zimnego piekarnika, nastawiłam piekarnik na 160 stopni i suszyłam 95 minut z grzałką góra-dól.
Po zakończeniu duszenia zostawiłam kubki w piekarniku do wystudzenia.
 












2 komentarze:

  1. Takie kubki to idealny pomysł na prezent z okazji Dnia Babci i Dziadka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ręcznie ozdobiony kubek to fantastyczny pomysł na prezent dla bliskiej osoby.
    ar-speed.pl

    OdpowiedzUsuń