środa, 2 grudnia 2020

Dekoracja parapetu na Boże Narodzenie

 Parapet w pokoju Agi szeroki, szkoda nie skorzystać i nie zrobić ładnej dekoracji w klimacie zbliżających się świąt. Co roku nieco później dekorowałam dom na święta, ale skoro ten rok jest taki zwariowany to czemu nie zaszaleć z dekoracjami już teraz.

Poszperałam w elementach, które wykorzystuje i tych które zakupiłam ale wykorzystać w zeszłym roku nie zdążyłam i wyszła taka oto dekoracja świetlna.


Wykorzystałam jeden z wazonów zeszłorocznych - KLIK
Wykorzystałam dwie sztuczne choinki, dla których w zeszłym roku brakło mi czasu oraz  porcelanowego aniołka, którego sama w zeszłym roku dostałam.
Do tego długi łańcuch świetlny i trochę sztucznego śniegu.


Choinki i aniołek przyklejone są na spód wazonu taśmą dwustronnie klejącą aby  nie latały po całym wazonie. włożyłam lampki w nieładzie i wsypała sztuczny śnieg.





Aby na parapecie nie było tak pusto na całej długości ułożyłam łańcuch sztucznej choinki. Pomiędzy gałązki poukładałam szyszki, część ma kolor naturalny, część jest wybielona. 
A o tym jak wybielić szyszki poczytać można tutaj - KLIK






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz