czwartek, 10 grudnia 2020

Bombki jako dekoracja stojąca

Brat mój obdarował nas wydrukowanymi przez siebie bombkami. Z Agnieszką wspólnie je udekorowałyśmy. 
A ponieważ na choinkę ozdób mam nie brakuje zrobiłyśmy z nich stojącą dekorację.


Materiały:
– bombki 3D
– serwetki papierowe
– klej i werniks do decoupage
– pasta strukturalna
– większe nakrętki
– klej na ciepło



Wykonanie:
Zaczęłyśmy od zrobienia podstawek. Klejem na ciepło w miejsce gdzie powinien być haczyk przykleiłyśmy nakrętni od butelek, takie trochę większe. Ponieważ bombki były już białe to nie trzeba ich było malować. Serwetki z wybranym wzorem (zimowe zwierzątka) wycinałyśmy, bombki  malowałyśmy klejem.
Na taką bombkę z przyklejoną serwetką nakładałyśmy pastę strukturalną, ja zdecydowanie więcej Aga tylko symbolicznie. Teraz dwie warstwy lakieru i zostawiłyśmy do wyschnięcia. Na koniec pasta strukturalna poszła na nakrętkę aby całkowicie ją zasłonić.









Bawimy się z Klubem Twórczych Mam





3 komentarze:

  1. Piękne bombki!! Jestem nimi oczarowana!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześlicznie Wam wyszło!! Piękny efekt! Brawo dziewczyny!
    Dzięki za wspólna zabawę w Klubie Twórczych Mam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne bombki! I takie pracochłonne i dopracowane :))
    Dziękuję za Wasz udział w zabawie w KTM!

    OdpowiedzUsuń