piątek, 18 grudnia 2020

Wianek na drzwi z ławeczką

Wianków na drzwi było już kilka, bardziej tradycyjne okrągłe jak ten jak i takie mało oczywiste jak okno a patyków. Patyczkowe okno można zobaczyć tutaj - KLIK

Ten wianek zrobiłam dla mamy na jej drzwi do mieszkania.



Materiały:
- wianek okrągło biały, tutaj średnica 20-25 cm 
- sztuczne gałązki
-- styropianowe kulki białe z delikatnym połyskiem brokatu
-sznureczek biało-czerwony
- mini bombeczki szklane
- klej na ciepło
- ławeczka
- biała pasta strukturalna




Wykonanie:
Pastę strukturalną nałożyłam na ławeczkę aby imitowała śnieg i zostawiłam do wysuszenia się pasty. 


Klejem na ciepło przykleiłam kilka sztucznych gałązek, do których również klejem na ciepło przykleiłam styropianowe kulki,



w Górnej części przykleiłam sznurek z przeplecionymi przez niego szklanymi bombkami z brokatem w środku.
Na koniec klejem na ciepło dokleiłam ławeczkę.


Na drzwiach umieściłam haczyk na przylepiec, na którym przywiesiłam łańcuch na czerwonej szerokiej tasiemce.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz