wtorek, 19 czerwca 2018

Świeczki z suszonymi kwiatami

Ostatnio robiłam świeczki, które kolorowałam woskowymi kredkami. Wosk topiłam w mikrofali. Link tutaj - KLIK
Tym razem zrobiłam świecę w słoiku a wosk topiłam w kąpieli wodnej. Zdecydowanie bardziej polecam topienie go w ten sposób.




Materiały do wykonania takiej świecy:
- wkłady do podgrzewaczy
- knot do świec - kupiłam na allegro, jest w czym wybierać
- słoik
- polne kwiaty wysuszone
- patyczek po lodach
 - garnuszek i metalowa miska do roztopienia wosku



Wykonanie:
W garnuszku zagotowałam wodę, postawiłam metalową miskę z dłuższą rączką. Wkładałam po kilka wkładów jednocześnie (bez metalowej blaszki i knota).
Gdy trochę wosku się już stopiło wylewamy odrobinę na dół słoika i przyklejamy knot. Do górze knot przywiązujemy do patyczka.
Naokoło ścianek słoika w środku układamy kwiaty.
Gdy trochę wosku się stopi, znowu przelewamy do słoika, a do miski dokładamy kolejne wkłady.
Kwiaty dociskamy, najlepiej drugim patyczkiem, do ścianek słoika.
Cała procedurę powtarzamy aż słoik będzie pełny.
Świecę pozostawiamy wo zastygnięcia wosku. Obcinamy knot.
















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz