środa, 13 czerwca 2018

Szkielet donozaura przeniesiony na kamień

Tej samej techniki używałam już kilka razy, jak do tej pory głównie na drewnie. Instrukcja jak tę technikę wykonać znaleźć można tutaj - klik 
Agnieszka zbiera kamienie bardzo intensywnie. Z każdego wyjazdu czy spaceru coś musi przytargać. Potem te kamienie wykorzystuje na różny sposób. 

Trafił się nam jakiś czas temu duży płaski okaz.
Wykorzystałam go odbijając na nim szkielet dinozaura. Wybór taki padł nie przez przypadek. Aga jest fanką dinozaurów.

Szkielet dinozaura wydrukowałam na drukarce laserowej. 
Kamień  porządnie wyszorowałam i wysuszyłam.
po wysuszeniu posmarowałam go klejem do decoupage i przykleiłam do niego kartkę ze szkieletem, wzorem do kamienia. 
Pozostawiłam do wysuszeniu. Następnego dnia zdarłam delikatnie papier wilgotną gąbką.
Szkielet został na kamieniu, widać na zdjęciu że jeszcze raz muszę tu i ówdzie przelecieć wilgotną gąbką.  

 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz