niedziela, 11 lutego 2018

Zwierzęta i ich pokarm

Pomysł na tę zabawę znalazłam na karolowamama.blogspot.com/ a ponieważ Agnieszka lubi zwierzęta i ciekawostki o nich uznała, że ta forma się jej spodoba.
Zamiast kupować zapałki, dla ich pudełek, pobrałam gotowce z innego wzoru i dopasowałam w programie graficznym  do swoich celów. Połączyłam obrazki i szablon pudełek w jedno. W ten sposób powstał gotowe do zabawy pudełka.

Materiały:
szablon zwierzątek do druku: TUTAJ
Jak składać pudełko: TUTAJ

Na dole posta wszystkie szablony gotowe do pobrania.



Po wydrukowaniu , wycięciu i sklejeniu pudełek pokazałam Agnieszce swoje dzieło. Jej zadaniem było połączyć zwierzęta na obrazkach z częścią wsuwaną - ich pokarmem.
Zabawa była niezła. Po Agnieszce do działa przystąpił tatuś i też miał pewne trudności z niektórymi zestawami :)













Pomysł z pudełkami zaczerpnięty : https://karolowamama.blogspot.com/2016/08/zwierzeta-i-ich-pozywienie.html

1 komentarz: