poniedziałek, 30 lipca 2018

Zaćmienie księżyca 27 lipca 2018

Z mojego balkony na czwartym piętrze w Zabrzu miałam świetny widok na zaćmienie księżyca.
Nie mogłam nie skorzystać i nie zrobić zdjęć.
Tutaj kilka z nich.
Dla zainteresowanych podaję parametry jakie wykorzystałam zarówno do zaćmienia jak do księżyca. Te drugie może komuś się przydadzą :)


 Użyłam aparatu canonie eos750d z obiektywem 200 mm.
Wszystkie parametry ustawiałam w trybie M.
Podczas zaćmienia takie ustawiłam parametry:

t-1/4, f-6, ISO-1600
Natomiast gdy zaćmienie się kończyło przestawiłam na:

 t-1/125, f-10, ISO-200 i takie wlaśnie polecam przy robieniu zdjęć księżyca.
Balans bieli cały czas ustawiony miałam na słońce.

Zdjęcia były robione aparatem umieszczonym na statywie.












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz