piątek, 20 lipca 2018

Wianek z szyszek niebiesko biały

Tym razem wianek z szysze wystylizowanych na kwiatki.



Najpierw wyczyściłam szyszki z drobinek piasku i ile dało rady nasion tyle pincetą wytargałam.

Górna część szyszki takim oto urządzonkie obcięłam, ale nie cały czubek tylko po kawałku tak aby została środkowa część.





Farbą akrylowa pomalowałam szyszki, środkowa część innym kolorem. Zostawiłam do wyschnięcia




Ponieważ pomysłów na wykorzystanie takich kwiatków mam kilka, więc od razu pomalowałam szyszki na różne kolory.




Teraz przyszedł czas na wianek.
Materiały:
- biały wianek
- drewniany ptaszek na sznurku
- kwiatki z szyszki w kolorze niebiesko białym i biało niebieskim
- mech
- klej na ciepło
- wstążka


Wykonanie:
Na początki cały wianek chciałam obkleić szyszkami, ale pomyślałam, że byłoby ich za dużo i za ciasno zrobiło by się w środku. Po za tym wianek swoje warzy już w takiej formie.
Połowę wianka udekorowałam przyklejanymi klejem na ciepło kwiatkami z szyszek a w szparach między szyszkami przykleiłam mech.
w górnej części przełożyła przez jedną gałązkę wianka sznurek od ptaszka i tak go przywiązałam, w zasadzie przeplotłam.
Nad ptaszkiem przesz gałązkę wianka przełożyłam tasiemkę i teraz skończony wianek wisi na naszych drzwiach.









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz