poniedziałek, 18 marca 2024

Zajączki z niespodzianką do przedszkola

 Razem z chłopcami przygotowaliśmy niespodziankę dla grupy przedszkolnej w postaci takich o to zajączków z niespodzianką.



Materiały:
- małe kolorowe pojemniczki (zakupionoe w pepko)
- małe jajeczka styropianowe
- wyciory 
- bibuła
- czekoladowe jajeczka 


Wykonanie:
Wyciory wycięłam na taką długość jakiej  chcemy wąsy.


Do pojemniczków plastikowych przyklejamy: na dole po jednej stronie białe jajeczko, w górnej części po drugiej stronie pojemniczka dwa wyciory a na nie jajeczko.
Chciałam użyć pomponików, ale po prostu nie udało mi się ich dostać w żadnym sklepie wtedy kiedy byłam na zakupach.
Większość tej pracy wykonał Olek, który świetnie radzi sobie z pistoletem na klej. 
Marcin zrobił kilka sztuk, ale w tym przypadku ja wyciskałam klej a Marcin naklejał.








Z bibuły wycięłam paski prostokąta, w każdy z nich włożyłam trzy małe jajeczka (w tym jedno czekoladowe), zawiązałam paczuszki kawałkiem wyciorka. Górną część wycięłam formując je w kształt uszu zająca. Paczuszki włożyłma do pojemniczków. 















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz