niedziela, 29 listopada 2020

Kalendarz adwentowy 2020

 W tym roku kalendarz to niespodzianka dla córki. Aga wie, że kalendarz będzie, ale myśli że to będą małe szufladki jak w zeszłym roku. 

Postanowiłam ją jednak zaskoczyć czymś zupełnie inny.



Miałam mało czasu ponieważ na pomysł wpadłam dość późno.

Prezenciki, które Agnieszce zakupiłam, większość ze sklepu tajger gdzie już od 4 zł można coś fajnego czy zabawnego dostać.
Numery pobrałam z tej strony - KLIK
zadania pobrałam z tej strony - KLIK

Na stronie www.mamawdomu.pl  znalazłam też kalendarz adwentowy z genezą świąt i tradycji świątecznych, spodobał mi się ten pomysł i też go wykorzystałam. Przepisałam informacje na małe karteczki i poprzypinałam do paczuszek.. Jak ktoś chce może je również wydrukować - KLIK



Do drewnianego wieszaka przywiązałam kawałek sznura ze sztucznej choinki oraz króciutkie lampki.


Sznurkiem jutowym przywiązałam na różnej długości do wieszaka paczuszki z niespodziankami, informacje, zadania i numerki.





kalendarz czeka na reakcję córki 1 grudnia. Na razie bezpiecznie wisi w mojej szafie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz