piątek, 13 listopada 2020

Baletnice z pomponików

 Baletnice w wersji świątecznej z tiulowymi spódniczkami już były, teraz oprócz spódniczek tiulowych baletnice w wersji jesiennej z włóczki i filcu.

A tu link do tiulowych - KLIK




Szablony do zrobienia pomponików można zrobić z tektury, instrukcja powyżej w linku do baletnic tiulowych.
Tym razem jednakże wykorzystałam gotowce zakupione w sklepie z artykułami plastycznymi.




Z klamerek ściągamy metalową klamrę, odwracamy i sklejam klejem.
Ja je ścisnęłam gumką recepturką aby dobrze do siebie przylegały.

Spódniczki to cieni filc. najpierw obrysowałam ze szklanki koło, wycięłam z niego 1/4 a resztę skleiłam  klejem na ciepło i przykleiłam do klamerki tworząc spódnicę.


Buźki i buty to cienki pisak natomiast ręce zrobione są z drucików kreatywnych przeciągniętych przez otwory w klamerce i złączone razem u góry nad głowami.













Tutaj baletnica z tiulową fryzurą (pomponik) i spódniczką z piórek.



Powstała też wersja zimowa biało - niebieska z tiulowymi spódniczkami oraz niebieskimi włoskami z farby akrylowej i koczkiem z pomponików przyklejonym na klej magic.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz