czwartek, 26 kwietnia 2018

Teatrzyk Cieni

Zrobiłyśmy jakiś czas temu teatrzyk cieni, natknęłam się na ten pomył na pinterest, znalazłam kilka stron z darmowymi szablonami.

Teatrzyk to większy karton z trzema bokami i "podłogą. W środkowej ściance wycięłam dziurę, którą zakleiłam papierem pakowym klejem magic.
Szablony wydrukowałam na grubszym papierze, wycięłam i klejem na ciepło przykleiłam słomki. Akurat patyczki do szaszłyków wszystkie wyszły :)
Karton można udekorować jeszcze ładnie po bokach, nam na tym nie zależało.
Na dole posta linki do niektórych darmowych szablonów wykorzystanych przeze mnie.


W dzień teatrzyk ustawiam tak aby padało na niego światło z drzwi balkonowych. Wieczorem służy nam lampka.
















szablon czerwonego do bajki "trzy świnki" 
szablon zwierząt
wampiryczne szablony
szablon zwierząt 2

2 komentarze:

  1. Jak pobrać ze strony te świnki? Cały czas wyskakuje żeby zapłacić... ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdy robiłam teatrzyk to te świnki były do pobrania za darmo. Najwyraźniej potem to zmienili :(

      Usuń