poniedziałek, 26 marca 2018

Dekoracja wielkanocna: jajka z gliny

Tym razem w ruch poszła glina, Aga robiła z białej swoją konstrukcję a mnie została szara do zabawy. W którymś sklepie widziałam taką dekoracje: gliniane jajka różnych rozmiarów. Postanowiłam zrobić swoje, tylko dodać coś jeszcze do nich żeby nie były tak surowe.



Materiały:
- wydmuszki
- glina samoschnąca
- rafia
- pióra
- klej na ciepło

Wykonanie:
Glinę cienko rozwałkowałam, nałożyłam na wydmuszkę i delikatnie uformowałam palcami. Zostawiłam do wyschnięcia gliny.
Po wyschnięciu klejem na ciepło przykleiłam dwa piórka. Z rafii zwinęłam gniazdo, związałam żeby się trzymało i klejem na ciepło w jednym miejscu wkleiłam jajko.





Projekt dodałam do inspiracji DIY: INSPIRACJE - skorupki jaj


1 komentarz:

  1. Bardzo ciekawy projekt ;). Dziękuje za udział w zabawie INSPIRACJE DIY. Pozdrawiam i życze powodzenia. DT DIY Magdalena

    OdpowiedzUsuń