czwartek, 12 października 2017

Ciasteczka maślane z trzech składników - wspólne pieczenie

Przepisów na ciasteczka maślane jest bardzo duże. Sama robiłam je już nie raz z różnych przepisów. Tym razem zdecydowałam się na bardzo prosty przepis z trzech składników:
200g dobrego zimnego masła (nie margaryny)
2 szklanki mąki pszennej
3/4 szklanki cukru pudru
 
Dużą część pracy wykonała sama Agnieszka. Wystarczy połączyć wszystkie składniki razem, wyrobić masę ręcznie i odstawić do lodówki na 30 minut.
Po tym czasie ciasto ciasto należy rozwałkować na stole posypanym mąką. Tutaj trochę pomagałam, aby ciasteczka nie wyszły za cienkie lub za  grube. Część ciasta poszła na surowo do buzi (tego się spodziewając właśnie wybrałam taki przepis), ale zdecydowana większość została  foremkami wykrojona i wyłożona na papier do pieczenia i upieczona.  
A po skończeniu pracy i upieczeniu ciasteczek ciasteczka wylądowały w metalowym pudełku.
 
Przepis nie jest mojego autorstwa, oryginał można znaleźć pod linkiem:  
http://chillijemy.blogspot.com/2016/11/trojskadnikowe-ciasteczka-maslane.html












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz