poniedziałek, 29 listopada 2021

Kalendarz adwentowy 2021

 Zbliżają się święta i jak to roku zbliża się odliczanie do nich z kalendarzem adwentowym. W tym roku w wersji na wianku.




Kupiłam wianek że światełkami. Dodałam kiła bombek, gwiazdek, duży dzwonek. Na dole kokarda. 
Paczuszki zrobione z papierowych torebek o rozmiarze 10x17 cm. W każdej mały drobiażdżek finger toys.
Paczuszki związane sznurkiem i przywiązane do wianka. Karteczki z numerkami przyklejone klejem w sztyfcie do torebek.







Kartkę z numerkami pobrałam z jakiejś strony, nie są moje. Ja pobrałam i dzielę się dalej -KLIK




Zadania jak co roku będą, ale w tym roku nie zaplanowałam ich na poszczególny dzień tylko w zależności od dnia, klimatu i czasu będę rano wybierała zadanie. 
 
Nasze zadania do pobrania-KLIK



Jedno z zadań to poszukiwanie skarbu, dzieciaki będą podążały za wskazówkami w poszukiwaniu skrzyni że skarbami, czyli w naszym wypadku kartonika z niespodzianką.
Posłużyłam się gotowcem z tej strony -KLIK
Jednakże zmodyfikowałam na moje potrzeby. Usunęłam zagadki wymagające wyjścia na dwór, dodałam dwie swoje i generalnie skróciłam o kilka. Dodałam też więcej zadań do wykonania obok zagadek. 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz