poniedziałek, 3 lutego 2020

Wyzwanie czytelnicze - Przeczytam 52 książki w 2019 roku - 52 Book Challenge PL - podsumowanie

Rok 2019 był dla mnie rokiem wielu zmian. 
Ciążą bliźniacza zagrożona przedwcześnie zakończona na szczęście pojawieniem się na świecie dwóch chłopców. Przeprowadzka i kilka pobytów w szpitalu. I dzięki temu ostatniemu miałam bardzo dużo czasu na czytanie.





1. Nieodnaleziona Remigiusz Mróz
2. Spięcie Sandra Brown
3. Rywalka Sandie Jones
4. 'Pan perfekcyjny  Jewel E. Ann 
5. Należysz do mnie Karen Rose
6 Odnaleziony Harlan Coben
7. A ja żem jej powiedziała...  Katarzyna Nosowska. 
8. Tornado Sandra Brown 
9.  Instynkt łowcy Alex Kava
10. Obserwuję cię Teresa Driscoll
11. Hashtag Remigiusz Mróz. 
12. Na północ od Okinawy / Wiesław Rybski.
13. Mauzoleum
14. Należysz do mnie
15. Czas na miłość, czas na śmierć Agnieszka Pietrzyk
16. Układanka Karin Slaughter
17. Mr Gwyn Alessandro Baricco 
18. Prokurator Paulina Świt
19. Komisarz Paulina Świt
20. Podejrzany Paulina Świt
21. Fałszerze Antoine Bello
22. Lustereczko powiedz przecie Alek Rogoziński
23. Detektywi z Private : Igrzyska  James Patterson
 24. Wbrew grawitacji Julie Johnson 
25. Pocałunek stali Jeffery Deaver ;
26. Nocna runda Lee Child
27. Sekret listu Lucinda Riley
28. Kasacji  Remigiusz Mróz
29. Wywiadowcy Antoine Bello 
30.Wotum nieufności Remigiusz Mróz 
31. Odette i inne historie miłosne Eric -.Emmanuel Schmitt
32. Rewizja  Remigiusz Mróz
33. Immunitet  Remigiusz Mróz
34. Klątwa F.G. Cottom
35. Producenci Antoine Bello
36. Czas przeszły Lee Child
37. Coraz głębiej Laura Lippman
38. Kot z Cheshire Marek Żekowski
39. Czyściciel Brett Battles
40. Balsam dla duszy 2
41. Inwigilacja Remigiusz Mróz 
42. Zazdrość Eric-Emmanuel Smitt
43. Sekta Egoistów Eric-Emmanuel Smitt 
44. Domofon Zygmunt Miłoszewski 
45. Kokainowe Noce J.G. Ballard
46. Piąta profesja David Morrell
47. Balsam dla duszy matki 
48. Agatha Raisin i ciasto śmierci M.C. Beaton
49. Okruchy zła Sandra Brown
 50. Upadły anioł Daniel Silva
 51. Dopóki biegnę... Terri Blackstock
 52. Czarownice nie płoną Jenny Blackhurst
53. Zła córka Joy Fielding 
54. Nieodgadniona Remigiusz Mróz
55. Perfekcyjna śmierć  Helen Fields
56. Jesteś tylko dla mnie Danuta Noszczyńska.
 57. Kłamstwo doskonałe Lisa Scottoline ;
58.Kim naprawdę jesteś?  Diana Palmer
59. Zapłata Małgorzata Rogala. 
60. Tylko niewinni Rachel Abbott 
61. Krok za tobą Lisa Gardner
62. Inna kobieta  Daniel Silva 
63. Żmijowisko Wojciech Chmielarz
64. Biuro M Magdalena Witkiewicz
65. Punkt widzenia Małgorzata Rogala.
66. Mam chusteczkę haftowaną Hanna Greń. 
67. Zanim mnie znajdą Terri Blackstock
68. Pacjentka Alex Michaelides
69. Dalej jest tylko strach Jaro Bonk.
70. Kopia doskonała Małgorzata Rogala
71. Desperado Diana Palmer 
 72. Cenny motyw Małgorzata Rogala
73. Pogrzebani Jeffery Deaver 
74. Zniknięcie Annie Thorne C. J. Tudor 
75. Outsider Stephen King
76. 365 dni Blanka Lipińska
77. W obliczu oszustwa Iris Johansen
78. I że Cię nie opuszczę Michelle Richmond
79. Ten dzień Blanka Lipińska
80 Serce jak głos Diana Polmer
81. Zmuś mnie Lee Child 
82. Smak tulipanów Antoinette van Heugten
 83. Zjazd absolwentów Guillaume Musso ; z
84. Czy ten rudy kot to pies? Olga Rudnicka. 
85.  Żona mordercy Rachel Caine
86. Chodzi lisek koło drogi Hanna Greń
 87. Fatum Karin Slaughter 
88. To nie ja, kochanie  Tillie Cole
89. Droga do serca Diana Palmer 
x
90. Granat poproszę! Olga Rudnicka
91. Kilka sekund od śmierci  Harlan Coben
92. Nieuchwytny James Patterson

2 komentarze:

  1. Super wyzwanie! Życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Która z książek okazała się najbardziej wciągająca jak do tej pory ? Ja mam taką : Lalki K. Święcickiej. A Ty co polecasz?

    OdpowiedzUsuń