środa, 11 września 2019

Jesienne kwiaty z szyszek na desce

W ogródku znalazłam starą deskę. Od razu przypomniało mi się, że widziałam różne projekty z kwiatami z szyszek na takich deskach.  Podobał mi się więc postanowiłam i ja taką sobie do domu zrobić.



Materiały:
- deska
- papier ścierny
- lakier bezbarwny do drewna
- szyszki
- farby akrylowe
- patyczki
- klej na ciepło
- mech
- rafia

Wykonanie:
 Deskę obczyściłam papierem ściernym gruboziarnistym z każdej strony aby nie był chropowaty.
Potem wyczyściłam z całego pyłu jaki na niej pozostał i polakierowałam zgodnie z instrukcją na opakowaniu.



Najpierw z patyczków ułożyłam sobie kompozycję, potem patyczki pomalowałam wałeczkiem z gąbeczką na biało.


 Z szyszek wycięłam większą cześć od góry. Dwie przecięłam na pół. Pomalowałam je farbami akrylowymi.


Gdy wszystko było już suche połączyłam w całość. Najpierw patyczki, potem kwiatki.








Kolejnym etapem, już ostatnim, jest dodanie na dole mchu i rafii. Wszystko przyklejone klejem na ciepło. W kilku miejscach między kwiatkami również dodałam odrobinę mchu.



Puki co moje kwiatki stoją opierając się o ścianę, ale myślę jeszcze o dodaniu haczyka do powieszenia.


Moje kwiatki zgłaszam do zabawy KTM: Pogodna jesień


3 komentarze:

  1. Piękna dekoracja! Bardzo podoba mi się pomysł - te kwiaty na pewno rozweselą długie jesienne wieczory :))
    Dziękuję za udział w zabawie KTM! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ekstra jest ten pomysł, na pewno podkradnę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak siedzę i patrzę na tą deseczkę i ma niesamowity urok w sobie ZX kolorki bardzo mi się podobają i pomysł sam w sobie jest super 😄😍.Dziękuję za udział w zabawie KTM ☺️

    OdpowiedzUsuń