wtorek, 27 sierpnia 2019

Baletnice na kole z lampkami

Pomponiki z tiulu chodziły za mną już od dawna, zastanawiałam się tylko jak je wykorzystać. W końcu stanęła na dekoracji na kole rowerowym ze światełkami. Na ogródku wieczorem tworzą fajny klimat.



Materiały:
- tiul
- blok papieru technicznego lub folia piankowa
- tektura
- samoprzylepne cyrkonie
- żyłka
- lampki
- klej na ciepło
- koło rowerowe
- tasiemka o szerokości 0,5 cm
















Wykonanie:
zaczęłam od narysowania na kartce szablonu baletnic. W pierwszej wersji miał być z folii piankowej, ale nie miałam białej a taki kolor chciałam użyć przy kolorowych spódniczkach z tiulu.
Stanęło więc na bloku technicznym.



Do zrobienia pomponików użyłam zrobionych już kiedyś krążków z tektury.
Wykonałam je do zrobienia baletnic na choinkę.
Instrukcja jak je zrobić tutaj - KLIK
tiulowe pomponiki nawinięte jeszcze na tekturę wsuwałam na baletnice i tam dopiero wiązałam.





Dodatkowo samoprzylepnymi cyrkoniami udekorowałam każdy kok baletnic.
Oprócz baletnic zrobiłam również kilka zwykłych pomponików z tiulu.



Koło (bez opony) umyłam. Po wewnętrznej stronie przymocowałam krótszy łańcuch lampek (idealnie wpasował się w koło. A przymocowałam go tiulem pociętym w krótkie paseczki.




Tasiemkę przywiązałam do koło w równej odległości (8 pasków), które potem razem związałam na górze. Tak powstał uchwyt do przywieszenia koła z baletnicami.





Baletnice do koła przywiązałam żyłką. A żeby się nie zsuwały przykleiłam każdą żyłkę do koła klejem na ciepło.




Po baletnicach w ten sam sposób przyczepiłam pomponiki z tiulu.









Tak się prezentują lampki po wewnętrzne części koła.





Dłuższy łańcuch przeplotłam między związanym naokoło koła tiulem puszczając go długimi pasmami naokoło.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz