piątek, 30 listopada 2018

Aniołki z makaronu

Po zrobieniu choinek z makaronu - KLIK 
Mężuś stwierdził, że on myślał, że zrobię aniołki. Małżonek mój przeżył tę wymianę zdań, chyba tylko dlatego że schwalił wcześniej choinki ;)


materiały:
- makaron (do wykonania tych aniołków wykorzystałam 5 kształtów makaronu)
- klej na ciepło
- sznurek
- złota farba w sprayu

  


Wykonanie: 
Prosta rurka jest tułowiem, kokardka jest skrzydłami.
Dwa małe kolanka są rączkami a muszelka główką. 
Znalazłam również spirale która posłużyły za anielskie włosy.

                                    

Sznurek przykleiłam również klejem na ciepło do muszelki - główki - zanim przykleiłam włosy.


Potem pomalowałam aniołki farbą w sprayu złotą a efekt końcowy widać poniżej:














To tylko niewielka część aniołków, które zrobiłam.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz