środa, 28 listopada 2018

Choinka z makaronu

Choinka z makaronu to nic odkrywczego, co roku natykam się na jakiś tutorial jak takową zrobić. Nie planowałam takich robić, ale cóż zrobić gdy mężuś prosi.
Zgłosił na wywiadówce, że żona zrobi ozdoby na kiermasz świąteczny i kładł nacisk na te z makaronu.
Tak więc zaczęłam od choinki.

 

Materiały: 
- makaron kokardki
- styropianowy stożek - można zrobić samemu z brystolu (wyciąć koło, z tego koła wycinamy 1/3 a z reszty zwijamy stożek i sklejamy taśmą klejącą)
- klej na ciepło
- wstążka o szerokości 0,5 mm
- pomponiki
- farba, użyłam zielonej w sprayu oraz akrylowe: dwóch odcieni zielonej i białą 

Wykonanie:
Klejem na ciepło przyklejamy rzędami makaron do styropianowego stożka






Stożki które kupiłam miały w zestawie czubki z dziurką na sznurek więc na zakończenie go przykleiłam klejem na ciepło do stożka. Przez tę dziurkę przełożyłam wstążkę i założyłam kokardkę.



Całą choinkę pomalowałam farbą w sprayu na zielono a po wysuszenia farbą akrylową zieloną i białą. Ciemną zieloną w głębi - styropian, natomiast jasna zieloną i białą czubki makaronu.
Klejem na ciepło przykleiłam pomponiki.











3 komentarze:

  1. Śliczna, właśnie mi się przypomniało, że Myszka robiła podobna jak miała około 4 lat. W tedy nie bała się kleju na gorąco, teraz podchodzi już do niego z większym dystansem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow wspaniały efekt! Widziałam już choinki z kawy, bombek, liści, ale na makaron nie wpadłam! Gratulacje pomysłu na choinkę!

    OdpowiedzUsuń