czwartek, 8 listopada 2018

Przegródki w szufladach - robimy porządki

W szufladzie gdzie jest wszystko, co nie ma innego miejsca. Gdy szukam baterii, gumki, nożyczek, taśmy klejącej i innych takich pierdółek to sięgam właśnie tam. 
I w niej też jest największy bałagan i najciężej znaleźć to czego się szuka. 



Szuflada wyglądała do tej pory wyglądała tak:


Któregoś wolnego dnia, kiedy mąż był w pracy a córa w szkole, a ja chora szukałam sobie zajęcia mój wybór padł na tę właśnie szufladę.
Wykorzystałam kilka plastikowych pojemników, jedna po lodach a druga tekturowa. Do tego listewki, które kiedyś  schowałam a wyjęłam je z paczek z meblami. Służyły żeby nie było pustych przestrzeni między poszczególnymi elementami mebli. I teraz w końcu się przydały.
Posklejałam je klejem na ciepło.

I teraz szuflada wygląda tak:




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz