środa, 14 listopada 2018

Akademia Juniora i Seniora na Wydziale Architektury Politechniki Śląskiej

O zajęciach dla dzieci na Politechnice Śląskiej czytałam już rok temu, ale nie zdecydowałam się Zmory zapisywać.
W tym roku gdy tylko pojawiła się informacja na stronie Centrum Popularyzacji Nauki Politechniki Śląskiej o otwarciu zapisów nie wahałam się i zapisałam Agnieszkę i siebie.
Aga to oczywiście Junior a mamcia to senior. Tak, trochę staro się poczułam :)




Pierwsze tegoroczne spotkanie odbyło się na Wydziale Architektury a naszym zadaniem było stworzyć ecoRzeźbę.
Ale zanim zabraliśmy się do pracy każdy Junior dostał Indeks Małego Odkrywcy.


Aga zdecydowała, że zrobimy kota, koniec końców stwierdziła, że to myszokot.
Każdy uczestnik miał przynieść butelkę lub słoik litrowy i czarno białe gazety.
Na miejscu czekały jeszcze kartoniki, kleje, taśmy klejące, patyczki, farby, nożyczki i pędzle.


My zdecydowaliśmy się na butelkę i z tej butelki, gazet i patyczków powstała rzeźba.


Nogi, ogon oraz wąsy są z patyczków. Tylko te ostatnie nie są obklejone gazetą.
Głowa to kulka z gazet, tułów to butelka. Całość obklejona gazetami.
Uszy to woreczki po taśmie klejącej ze ścinkami tektury w środku, na koniec obklejone gazetami i pomalowane z całą resztą biała farbą akrylową.















Na koniec Aga zakumplowała się z koleżanką siedzącą przed nami i jeszcze jej pomogła pomalować pracę. A na pożegnanie umówiły się już na kolejnych zajęciach, które już za miesiąc. Ponieważ warsztaty odbywają się raz  w miesiącu i za każdym razem na innym wydziale Politechniki Śląskiej.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz