poniedziałek, 8 maja 2017

Pamiątka - zdjęcie na drewnie

Miało być tylko zdjęcie a wyszła pamiątka - metryczka.
Do wykonania potrzebujemy
deski - tutaj deseczka
wydrukowana na drukarce laserowej zdjęcie
klej z lakierek do decoupage

Jeśli planujemy drukować tekst, trzeba pamiętać o wydrukowaniu go w odbiciu lustrzanym.
Zdjęcie wycinamy. Na desce rozprowadzamy pędzlem klej i przyklejamy zdjęcie nadrukiem do dołu.
Zostawiamy do wyschnięcia na minimum 12 godzin, a najlepiej zabrać się do kolejnego etapu następnego dnia. 
Deskę moczymy, mokrą gąbką lub w misce z wodą (oba sposoby przetestowałam) i powoli palcami rolujemy mokry papier. Robiłam to w dwóch turach. Zrolowałam, poczekałam aż wyschnie i lepiej będzie widoczny w miejscach w których jeszcze nie został do końca starty. Wtedy znowu zmoczyłam deskę, ale już palcami i tylko miejsca gdzie został papier.
Zostawiłam do wyschnięcia a potem polakierowałam.












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz