piątek, 7 września 2018

Wspomnienie lata - nasze zdobycze nadmorskie w ramce

Na jednej ze ścian wiszą zdjęcia, już dawno nic tam nie zmieniałam.
A ponieważ obecnie kilka dni spędzam w domu więc i trochę wolnego czasu na prace twórcze więcej, pomyślałam że jest okazja coś zmienić.
Na początek, zanim wywołam nowe zdjęcia do wiszących tam ramek i zanim je przemaluję na biało, zrobiłam dekorację, która będzie się z tymi zdjęciami dobrze komponować.
 Zdjęcia będą z naszych nadmorskich wojaży z 2-3 ostatnich lat, a w ramce będą "skarby", które ze sobą przywieźliśmy.
Wszystkie potrzebne materiał miałam w domu więc szybko przeszłam do działania.


Aga zbiera w lesie bursztynki
Materiały:
- antyrama wielkości A4
- białą i niebieska farba akrylowa oraz pędzle
- cienkie listewki - zapas pozostały po innym projekcie - KLIK
- piłka do drewna, moja niestety dość tempa :)
-  klej do drewna
- klej uniwersalny, który sklei drewno i szkło
- nasze "skarby", które znajdą się za szkłem

Wykonanie:
 zaczęłam od pomalowanie spodniej części antyramy na niebiesko.
Po jej wyschnięciu z listewek zrobiłam ramki, dopasowując do nich różne muszelki, bursztynki, kamyczki oraz rozgwiazdę - ta jedynie jest nie znaleziona a kupna.
Listewki przykleiłam na vikol, wraz z całą ramką naokoło.



W ramki wkleiłam wybrane muszelki i inne. Klejem uniwersalnym na górę przykleiłam szybkę.
Na wierzch dodałam jeszcze biała ramkę z listewek 
Wszystko zostawiłam do wyschnięcia.









A tak wygląda cała kompozycja na ścianie:





Wpis bierze udział w wyzwaniu KTM:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz