niedziela, 23 grudnia 2018

Choinki z tektury

Dzisiejszym zadaniem z kalendarza adwentowego było ubranie choinki oraz stworzenie kolejnej w dowolnej technice.
Zrobiłyśmy aż trzy, wszystkie z tektury.



Materiały:
-tektura
- makaron muszelki
-tasiemki
- farby bambino złota, srebrna i z brokatem
-klej introligatroski
- klej na ciepło
- lampki
- tasiemki
- zielony papier błyszczący


Wykonanie:
Z tektury wycinamy 4 trójkąty, i jedną choinkę.
trzy trójkąty łączymy razem klejem na ciepło


makaron malujemy farbami.


Pierwsza choinkę - jeden trójkąt - Aga po prostu obkleiła tasiemkami przy użyciu kleju introligatorskiego.


Druga choinka to trzy trójkąty. Tutaj pomogłam sklejając je klejem na ciepło.
Całość Aga obkleiła zielonym błyszczącym papierem przy użyciu kleju introligatorskiego.
Ja z kolei zrobiłam dziurki na lampki. Włożyłam je i zasłoniłam pomalowanym makaronem. Dodatkowo też przykleiłam makaronowe bombki tam gdzie lampek nie było. Te są po trzy na dwóch stronach a na trzeciej, cztery lampki.







I ostatnia choinka również obklejona zielonym papierem. Do tego małe gwiazdki przyklejone klejem na ciepło. Dodatkowo podpórka z  tektury z wycięciem na pień choinki.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz