wtorek, 11 grudnia 2018

Bałwan z waty

Zadaniem z kalendarza adwentowego na dzień 10 grudnia było zrobienie bałwana z przygotowanych materiałów. 
Tak więc przygotowałam Agnieszce m. in. watę, biała kartkę z bloku technicznego, kartkę z szablonem bałwana znalezionym na pinterest, kredki, blok techniczny kolorowy, duże czarne guziki, ruchome oczka, klej w sztyfcie i klej magic. 
A ponieważ założeniem jest wspólne oczekiwanie na święta to i mamcia siedziała i swojego bałwanka zrobiła :)



Materiały:
- wata
- blok techniczny
- blok techniczny z kolorowymi kartkami
- klej w sztyfcie
- klej introligatorski np. magic
- guziki
- cekiny
- nożyczki
- ruchome oczka
- kredki bambino
- ewentualny szablon można znaleźć na pinterest




Wykonanie:
Agnieszka zdecydowała się na zrobienie bałwanka z pomocą szablonu, ja wzięłam kartkę z bloku technicznego białą.
Szablon wysmarowała klejem introligatorskim i wykleiła go watą.


Na watę klejem introligatorskim przykleiła dwa guziki.


Jak dla mnie te guziki prezentowały się pięknie, ale Agnieszka postanowiła przykleić do nich jeszcze czerwoną tasiemkę.


Potem w ruc poszły oczka i inne gwiazdki i cekiny.



Kapelusz oraz nos namalowała kredkami trójkątnymi od bambino.




Mojego bałwana wykonałam na kartce z bloku technicznego, na która nakleiłam watę. Z kolorowych samoprzylepnych dżetów zrobiłam guziki oraz uśmiech bałwanka.
Klejem introligatorskim przykleiłam oczka. Cylinder, nochal z marchewki oraz ręce wycięłam z ploku technicznego kolorowego i przykleiłam klejem w sztyfcie.


A tak prezentują się nasze bałwanki po skończeniu pracy.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz