poniedziałek, 27 marca 2017

Przedstawienie w przedszkolu - strój zajączka

Tym razem nie wymyślałam sama jak z córci zrobić ślicznego zajączka tylko poszukałam inspiracji u innych.
I tak na stronie
http://krokotak.com/2014/03/masks-hats-for-kids/
znalazłam kapelusze w kształtach zwierzątek. Jest przydatny szablon z wymiarami i instrukcją jak wyciąć i wykonać taki kapelusz.

Z brystolu wycięłąm zgodnie z instrukcją szablon, wycięłam i skleiłam. U mnie aby było szybciej w ruch poszedł klej na ciepło.

Po złożeniu czapki na całym obwodzie przykleiłam watę i dodatkowo obszyłam sznurkiem. 
Z grubego papieru wycięłam uszy a z cieńkiego filcu czerwony środek ucha.
Uszy również obkleiłam watą i po środku ucha a naokoło obszyłam. Filcowy środek również przyszyłam. Podczas tej pracy jedna igła się złamała.



Najtrudniej było przymocować uszy do czapki, igła nie bardzo dawała rady, dla zszywacza było trochę za grubo i w końcu pozostał klej na ciepło.
Potem było już z górki, czyli przyklejenie oczu, wąsów i noska, wszystko klejem na ciepło. Zęby z grubej tektury

A na koniec jeszcze białą bluzka i kolejny zielony pomponik jako ogonek.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz