środa, 20 grudnia 2023

Krasnale z szyszek do przedszkola

 Nasz dom opanowały krasnale z szyszek. Te krasnale o kolorowych czapeczkach będą małym prezentem od chłopców dla dzieci w grupie podczas przedszkolnej wigilii. 




Materiały:

- nie za duże szyszki

- filc kolorowy

- pomponiki kolorowe

- białą farba akrylowa

- klej na ciepło

- kolorowe guziki


Wykonanie:
Szyszki pomalowałam z wierzchu biała farbą akrylową do wyschnięcia. 
Z filcu zrobiłam czapeczki, skleiłam je klejem na ciepło, tym samym klejem przyklejamy czapeczki do szyszek. Każdą czapeczkę na czubku udekorowałam pomponikiem w kolorze czapeczki. Z białego pomponika zrobiłam noski.


Aby krasnale były stabilne i ładnie prezentowały się na stojąco każdą szyszkę przykleiłam klejem na ciepło do guzika. Również kolor guzika starałam się dopasować kolorystycznie do czapeczki,






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz