niedziela, 10 grudnia 2023

Kalendarz adwentowy 2023 - w oczekiwaniu na święta - druga niedziela

 Jesteśmy po pełnym tygodniu z kalendarzem adwentowym, chłopcy cieszą się ze jest coraz mniej paczuszek a co za tym idzie coraz bliżej do świąt. 

W tym tygodniu były proste i mało czasochłonne zadania, 




Tydzień zaczęliśmy od podarowania czegoś na zbiórkę. W tym okresie w szkołach i przedszkolu organizowane są różne zbiorki. U Agnieszki w szkole żywność a u chłopaków produkty dla maluszków. 



We wtorek 5 grudnia przygotowywaliśmy - czyściliśmy - buty na przyjście Mikołaja a w środę zadaniem było po prostu sprawdzenie butów.


w czwartek, 7 grudnia zadaniem było dokarmianie ptaków. Pokarm dla ptaków kupiłam już wcześniej żeby dzieciaki mogły dzisiaj bez problemu wsypać pokarm do karmnika umieszczonego na ogródku. Dodatkowo specjalne mieszanki do powieszenia na drzewach.
W piątek zadaniem było uśmiechanie się do wszystkich - trudne zadanie dla mojej córeczki zrzędy ;) 




W sobotę zadaniem było poszukiwanie skarbu.
Już korzystałam z zadań do tej zabawy z tej strony (KLIK) . Skorzystałam z nich i tym razem, tylko zmodyfikowałam je do naszych potrzeb.
W tym roku chłopcy bardzo aktywnie szukali zagadek, wręcz przeganiali się w poszukiwaniu. Skarbem były puzzle dla każdego ponieważ ostatnio cała trójka zapałała zamiłowaniem do nich.









Dzisiaj , 10 dnia grudnia mamy seans filmowy w klimacie świątecznym, tak więc relaks przed telewizorem i nie mogło zabraknąć popcornu. Od jutra zaczynamy kolejny tydzień z zadaniami i dalej odliczamy do świąt. Tym razem będzie m.in. dekorowanie domu i pieczenie.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz