sobota, 25 listopada 2023

kalendarze adwentowe - zestawienie

 Odką pierwszy raz zrobiłam Agnieszce kalendarz adwentowy w 2017 roku gdy miała 6 lat, stał się on nieodłącznym elementem oczekiwania na święta.

Co roku nie zabrakło zadań i niespodzianek.

W tym poście przypominamy sobie nasze pomysły z poprzednich lat.



W roku 2017 kalendarz powstał z rolek po papierze toaletowym. w każdej tubie było zadanie oraz niespodzianka. 

w poście znajdziecie gotowe do druku zadania oraz kilka linków do innych zestawień z zadaniami 

KALENDARZ ADWENTOWY 2017


W roku 2018 kalendarz wymagał od nas więcej pracy ponieważ każdy dzień to jeden domek


w każdym domku znajdowało się zadanie do wykonania oraz niespodzianka. w poście znajduje się kilka szablonów domku do pobrania i wydrukowania.


We wrześniu 2019 roku urodzili się chłopcy i z braku czasu na zrobienie kalendarza wykorzystałam gotowy kalendarz. Nie zabrakło jednak zadań i spędzania razem czasu.


W roku 2020 Aga nie wiedziała że zrobię jej kalendarz, więc tym bardziej była zaskoczona i szczęśliwa.

W tym roku również oprócz zadań codziennie Aga dowiadywała się z małych karteczek o tradycjach świątecznych. Bazą do wianka był zwykły drewniany wieszak.



KALENDARZ ADWENTOWY 2020


W kolejnym roku kalendarz zrobiłam na wianku, były bombeczki, lampeczki, niespodzianki w torebkach i zadania. W poście do pobrania kolejna tura zadań do pobrania.


KALENDARZ ADWENTOWY 2021


W roku 2022 wykorzystałam wianek z dnia poprzedniego. Zadania dostosowałam do wieku chłopaków, jedyny mankament kalendarza to fakt że był jeden. I choć w każdej paczuszce były niespodzianki dla każdego z dzieci nie obyło się bez awantury o to kto ma je odcinać od  wianka i otwierać. W związku z tym mam na ten rok nie lada wyzwanie :)





KALENDARZ ADWENTOWY 2022

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz