wtorek, 7 listopada 2023

pokój chłopaków-miasteczko w górach

Miałam taki pomysł, aby pokój chłopców był przytulny i taki w którym chętnie będą spędzali czas.
Dlatego pomalowałam jedną ścianę w góry, meble i łóżeczka to domki. Chmurki na niebie to półeczki i lampka.




Ściany w pokoju chłopców mężuś pomalował na jasno szary kolor. Swoją pracę zaczęłam od "narysowania" na ścianie taśmą malarską obrysu gór. .

Góry na pierwszym planie pomalowane są głębokim granatem. Te na drugim planie są szare, w odcieniu ciemniejszym niż ściany. Po wyschnięciu farby delikatnie ściągnęłam taśmę malarską. 







Na ścianie nie malowałam chmur, są one w postaci lampki i trzech półek w kształcie chmurek.


Po dodaniu mebli w kształcie domków oraz mamy małą przytulną wioskę w pokoju chłopaków. Na zdjęciach żyrandol przed poprawkami i ściągnięciu zbędnej ilości kabla ;)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz