poniedziałek, 28 listopada 2022

Kalendarz adwentowy 2022

 W tym roku poszłam trochę na łatwiznę w tym roku i wykorzystałam wieniec z zeszłego roku, który wykonałam właśnie jako baza kalendarza adwentowego  - KALENDARZ 2021


W każdej paczuszce jest zadanie, w ty, roku gotowiec kupiony na allegro, ale można również zrobić je samemu, jest z tym więcej roboty ale warto. Wolę gotowce bo mój charakter pisma jest niezbyt ładny, ale zdarzyło mi się robić teksty własnoręcznie w 2020 roku, sami oceńcie jak wyszło - KLIK

Do wykonania paczuszek wykorzystałam białe torebki śniadaniowe kupione w sklepie. 

Do każdej paczuszki dodałam drobiazg dla moich chłopaków oraz zadania do wykonania, te znalazłam na Pintereście. Podsyłam kilka linków:

1. po śladzie. 

2. memo

3. dopasować

4. praca z plasteliną

5. liczenie

kolorowanki, puzzle i inne rożne pracy dla przedszkolaków w klimacie Bożego Narodzenia.


Kartki z numerkami pobrałam z tej strony - KLIK

Zadania dostosowałam do całej rodziny więc i Ci młodsi i Ci starsi znajdą coś dla siebie. Chodziło mi o to żeby w zadania włączyć chłopaków, który obecnie mają3 lata oraz naszą jedenastoletnia córkę. 

Jedynie paczuszki z niespodziankami na każdy dzień Aga ma w innej skrzyneczce żeby nie przeciążyć torebek, które połączone są z wiankiem za pomocą sznurka a w torebkach zrobiłam dziurki zszywaczem.


Paczuszki na poszczególne d ni prezentują się w następujący sposób:



























Kalendarz w całości prezentuje się tak:









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz