poniedziałek, 25 czerwca 2018

Robaczki z żarówki-dekoracja na balkon, do ogrodu

Starych żarówek nie wyrzucam, wykorzystuje je do dekoracji.
do tej pory wisiały na choince:
postacie z bajek
bałwanki

A teraz zrobiłam z nich ozdoby na balkon (tudzież ogródka, gdybym go miała :)
Robaczki z żarówek ślicznie się prezentują pomiędzy roślinkami



Materiały:
- stare żarówki
- farby akrylowe
- drut florystyczny
- ruchome oczka
- klej na ciepło

a oprócz tego jeszcze pędzle i urządzonko, którym w łatwy sposób mogłam wginać i przecinać drut.


Wykonanie:
Żarówki malujemy farbami akrylowymi.
Zielonego pająka malowałam dwa razy farbą zieloną.
Osę najpierw pomalowałam całą na żółto a po wyschnięciu namalowałam na niej pasy czarną farbą i drugi raz farbą żółtą.
Biedronkę pomalowałam farbą czerwoną, okazało się że dobrze przykryła żarówkę, dlatego tylko brzuch pomalowałam na czarno i kropki. Bez potrzeby malowania drugi raz czerwonej części.
Dodatkowo maznęłam kropki farbą białą.



Z druta uformowałam nóżki i skrzydełka osy i przykleiłam na klej na ciepło. Po wyschnięciu pomalowałam drut przyklejony do żarówki farbą żeby go zamaskować.




Również klejem na ciepło przykleiłam oczka .









2 komentarze: