środa, 27 czerwca 2018

Letnia dekoracja w morskim klimacie

W tym roku wyjeżdżamy całą rodziną nad morze, Ale zanim to nastąpi mogę sobie zerkać na moja nowa dekoracje i odliczać dni do urlopu.


Materiały:
- kawałek kory przyniesionej że spacery
- odrobina piasku z piaskownicy
- muszle przywiezione  w zeszłym roku z nad morza
- stateczek
-mała latarnia
- mech
-klej na ciepło i klej magic

Wykonanie:
Korę dobrze umyłam i wysuszyłam.
 Klejem na ciepło przykleiłam latarenkę.
Suchą, czystą korę posmarowałam klejem magic i posypałam grubą warstwą piasku, zostawiłam do wyschnięcia kleju.
Starłam ręką nieprzyklejony piasek. Klejem na ciepło przykleiłam na korze jeszcze muszle i mech.
Statek miałam przykleić, ale ostatecznie stoi obok. Akurat we wgłębieniu w korze pasuje idealnie :)










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz