wtorek, 4 kwietnia 2017

Wianek wielkanocny ze świeczką

Materiały:
gałązki brzozy
bazie
piórka
mech
styropianowe jajeczka
skorupki jajek
sznurek
zielona wstążka
mała niska szklaneczka
klej na ciepło

Z gałązek zwinęłam wianek - na tyle dobrze, że nie trzeba było nic sklejać.

Naokoło oplotłam go wstążką - bardziej chodziło o udekorowanie aniżeli o to żeby go przytrzymywał.
Do dwóch skorupek wkleiłam zwinięty sznurek a na nie styropianowe jajeczko.
Do kolejnych dwóch  skorupek wkleiłam odrobinę mchu
Do kolejnych dwóch skorupek wkleiłam samo styropianowe jajko.
Trzy skorupki zostawiłam puste.
I teraz po kolei przyklejałam skorupki, jajeczka styropianowe, bazie, piórka i mech tworząc kompozycje na wianku.
do środka włożyłam pucołowatą niską szklankę, na spód trochę mchu a na niego żółtą świeczkę w kształcie jajka.














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz