środa, 11 października 2023

Zabawa zręcznościowa z nakrętkami w wodzie

 Podczas jedn go z ciepłych dni zorganizowałam chłopca zabawę z wodą i nakrętkami.

Zabawy z wodą zawsze wzbudzają u chłopaków zachwyt więc sam fakt że zabawa jest z udziałem wody gwarantuje sukces.



Do dwóch misek, tak lepiej żeby każdy miał oddzielną miskę ponieważ chłopcy jak się kochają tak też potrafią się kłócić o każdą rzecz.
Do każdej miski włożyłam sporo nakrętek wkrętem do góry.
Zabawa polegała na wyławianiu wkrętek klamerką. Okazało się, że nie jest to takie łatwe, Marcin radził sobie tym razem dużo lepiej jak Olek. 
Młodszym dzieciom polecam tę zabawę z użyciem sitek, którymi można również wyławiać nakrętki.




Chłopcy sobie pomyśleli że świetnym pomysłem będzie wrzucanie nakrętek do konewek. Mama wyciągając je potem z konewki miała zdecydowanie odmienne zdanie ;)








Dawałam również chłopakom instrukcję typu, teraz wyciągamy niebieską, czerwoną czy biała nakrętkę. Liczyliśmy ilość wyciągniętych nakrętek i segregowaliśmy je wg kolorów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz