środa, 5 kwietnia 2023

Marchewka z niespodzianką - drobiazg do przedszkola dla dzieci

 Zaczęło się od córki, kiedy poszła do przedszkola na święta obdarowywała dzieci i panie z grupy słodkim drobiazgiem opakowanym świątecznie.

Stało się to naszą tradycją nawet teraz gdy chodzi do szkoły

Kultywuję te tradycję również u chłopaków dlatego w tym roku zarówno do szkoły jak i do przedszkola szły słodkie niespodzianki.

Chłopcy do przedszkola zanieśli "marcheweczki"


Do wykonania marchewek wykorzystałam:

- wytłoczki po jajkach

- farby akrylowe w odcieniach pomarańczowego oraz czerwonego

-pędzelki

- bibułę zieloną

- wyciorki zielone

- klej magic

- i oczywiście wkład - czekoladowe jajeczko i piankowa naklejka


Środki wytłoczek pomalowałam farbą, każdy pomalowałam dwoma, czasem trzema kolorami w odcieniu pomarańczy i czerwieni. Po wyschnięciu farby wycięłam pomalowane środki.


Z zielonej bibuły wycięłam pasek, jedną cześć pocięłam w piórka.


Brzeg po wewnętrznej części pomalowanej "marchewki" pomalowałam klejem i przykleiłam bibułę niepociętą stroną.



Środki wypełniałam naklejkami i czekoladowym jajeczkiem.




Na koniec zamykałam zieloną cześć "marchewki" zielonym wyciorkiem.
Takie paczuszki chłopcy zanieśli do przedszkola. Aga dostała w tym roku króliczki, choć marchewki zdecydowanie bardziej przypadły jej do gustu.





W poprzednich latach na Wielkanoc przygotowywałam prezenciki w takiej formie:

- zajączki, owieczki, kurczaczki z pomponikowymi brzuszkami - one same w sobie były upominkiem, bez słodyczy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz