środa, 24 marca 2021

Pojemniczki na cukierki w kształcie zajączków

 Pojemniczki w kształcie zajączków nadają się idealnie na Wielkanoc, ja natomiast przygotowałam je na pożegnanie/powitanie z klasą.

Przeprowadzaliśmy się i Agnieszka zmieniała szkołę, z tej okazji chciała się pożegnać ze starą i przywitać z nową klasą. 

W zajączkach ukryta była słodka niespodzianka.



Bazą która posłużyła mi za wymiar była rolka papieru toaletowego, którą po rozcięciu obrysowałam na tekturze falistej ( po jej gładkiej części). Nakrętki z wody smakowej okazał się idealnie pasować pod ten projekt. 

I tak tekturę falistą po wycięciu klejem na ciepło przykleiłam do nakrętki z jednej strony. Z drugiej podklejałam - zamykając zajączki - na sam koniec jak już wszystko było gotowe a w środki były słodkosci. 



Drucik florystyczny posłużył do zrobienia wąsów zajączkom.


Natomiast druciki kreatywne  wykorzystałam do zrobienia uszek dla zajączków. Przykleiłam je klejem na ciepło.


Za noski posłużyły pomponiki o średnicy 1 cm. tektury klejem na ciepło przykleiłam drucikowe wąsiki a na nie dokleiłam pomponiki, również klejem na ciepło.













W środek włożyłam cukierki i zasłoniłam otwór drugą zakrętką. Delikatnie przykleiłam w jednym miejscu klejem na ciepło  tak aby cukierki nie wypadły, ale też nie za mocno aby dzieci nie musiały niszczyć zajączków chcąc się dostać do ich zawartości.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz