czwartek, 23 maja 2019

Kosmos

 Agnieszka ostatnimi czasy często szpera w mojej szufladzie z materiałami do rękodzieła. Mam tam różne rzeczy, od filcu, papierów, kleju, po szklane kulki, światełka czy puszeczki metalowe i wiele innych. taki mój misz masz.
Ostatnio Aga wyciągnęła z niej śnieg w sprayu i postanowiła go wykorzystać do zrobienia kosmicznej pracy.



Materiały:
- blok techniczny z czarnymi kartkami
- śnieg w sprayu
- farby brokatowe bambino
- pędzel


Wykonanie:
Tak się Agnieszce spodobało pryskanie śniegiem, że zrobiła trzy prace oraz popryskałą kilka innych przedmiotów w obrębie pracy :)




Farbami brokatowymi niebieską oraz fioletową i farbą złotą stworzyła plamy maczając w farbie pędzel i machając nim nad kartką, wolałam uciec z pola rażenia bo oczywiście w plamach byłą praca, stół, ubranie i gdzie nie gdzie nawet podłoga.






To nie pierwsza próba zrobienia kosmosu, na ogródku razem z kuzynką również farbami brokatowymi próbował go stworzyć, a tak wygląda efekt pracy Julki:



Praca bierze udział w zabawie Klubu Twórczych Mam: "Podróże kosmiczne"


1 komentarz: