poniedziałek, 11 lutego 2019

Deseczka z notesem na zapiski oraz haczykami na ściereczki

Dwóch rzeczy brakowało mi w kuchni, posiadanie pod ręką karteczek, na których będę robiła notatki, kiedy coś się skończy i trzeba sobie zapisać aby nie zapomnieć tego kupić.
Brakowało mi również stałego miejsca na ściereczki w kuchni.
W dodatkowo wiecznie brakowało mi czasu aby coś z tym zrobić, aż w końcu się zmobilizowałam do zrobienia deseczki na notatki z haczykami na ścierki.





Materiał:
- deska
- brązowa farba
- złota pasta
- ażurowe motylki
- drewniane dekoracje
- haczyki na wkrętki
- małe klamereczki
- klips
- uchwyt (rzepy) do zawieszania obrazów


Ponieważ okazało się, że brązowej farby nie mam wykorzystałam połączenie kolory czerwonego i zielonego aby stworzyć brąz.


Deskę z obu stron pomalowałam na brązowo i zostawiłam do wyschnięcia na papierze do pieczenia.


Gdy farba była suchą przy pomocy kawałka gąbki pomalowałam brzeg jednej strony deski złotą pastą.
Na dole przykleiłam białą dekorację, tak samo naprzeciwko tylko w górnej części.
Pod uchwytem dodałam dwa ażurowe motylki również białe. Wszystko przyklejone na klej magic.
Również klamerki przykleiłam tym samym klejem, po czasie jednak stwierdziłam, że jedna klamerka byłaby wystarczająca. Klips na długopis miałam czarny więc pomalowałam go na biało aby pasował do całej reszty dodatków.





Na dole mąż w wyznaczonych punktach wywiercił małe otwory na haczyki.







Z tyłu deski przyczepiłam rzepy do ram. 


Deska przywiesiłam na ścianie w kuchni.


Długopis ma dodatkowy łańcuszek i ozdobny karabińczyk, teraz mogę go przytrzymać za pomocą klipsa lub za pomocą karabińczyka przewiesić - taka mała fanaberia :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz