niedziela, 23 czerwca 2024

Gra zręcznościowa - trafiamy do celu

 Mamy w domu grę z dużymi koralami, które nawleka się na sznurek zgodnie z kartami dołączonymi do gry. Korale przydały mi się gdy robiłam chłopakom grę zręcznościową z trafianiem do celu.


W celu wykonania zabawy wykorzystałam wieko kartonu po butach - dla pieska oraz wieczko po puzzlach - dla hipopotama.

Po wewnętrznej stronie wieczek narysowałam wybrany kształt z jednym elementem takiej wielkości aby koralik przez niego przeleciał po wycięciu tego elementu. 

U pieska takim dużym elementem był nos natomiast u hipcia oczko. Obie dziurki wycięłam przy pomocy nożyka.




Zadaniem w tej zabawie jest tak pokierowanie kulki poruszając pudełkiem aby przeleciała przez wyciętą dziurkę.
Zdecydowanie lepiej chłopakom szło z małym kartonikiem, ale przy hipciu też mieli dużo zabawy. 














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz