poniedziałek, 17 maja 2021

koktajl z bananem dla dzieci


+-++*+chłopcy moi piją wodę, czasem gdy wyciskamy sok z pomarańczy też trochę dostaną, ale napiją się odrobinę i sięgają po wodę. Zauważyłam natomiast że gdy zrobię sobie koktajl to chętnie się do niego przyłączają. Więc zrobiłam koktajl owocowy dla nich.



Do blendera wrzuciłam;

- 3 małe banany

- 1 łyżkę nutelli (Wam polecam dodać zamiast nutelli masło orzechowe, u nas Olek jest na orzechy uczulony więc ich unikamy)
- 1 mały jogurt naturalny
- 1/2szklanki mleka



Wszystko zblenderowałam na puszysty koktajl.



Chłopaki sporo go wypili, momentami była walka o słomkę. Ponieważ mają oni dopiero 19 miesięcy i gdyby im dać kubeczki z koktajlem to byłby on nie tylko w ich brzuszkach ale też wszędzie dookoła.
Tak więc pili z jednego kubeczki nad którym jedyną i niepodzielną władzę miała matka, czyli ja :)



Koktajlu wyszło całkiem sporo i nie byli w stanie chłopcy wszystkiego przepić. 
Postanowiłam trochę pooksperymentować i zrobić placuszki. Brak zdjęcia oznacza że były takie smaczne że wszystkie zniknęły zanim sięgnełam po aparat ;)

Do tego co zostało dodałam:
- 1 jajko
- 5 łyżek mąki
- 1 łyżeczkę proszku do pieczenia
- 1/2 łyżeczki sody oczyszczonej 

Zblenderowałam i usmażyłam. wyszły smaczne placuszki.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz